رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره المانی رئال مادرید در مورد رفتار عجیب کریس رونالدو در هفته گذشته و ابراز ناراحتی اش صحبت کرده است

Sami Khedira, Cristiano Ronaldo - Real Madrid v Granada
 

- سامی خدیرا، ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی راجع به ابراز ناراحتی علنی رونالدو در جریان بازی هفته گذشته رئال مقابل گرانادا اظهارنظر کرده و به این نکته اشاره کرده که شاید رونالدو فقط می خواسته که هواداران در جریان قرار بگیرند.

رونالدو هفته گذشته دو گل از سه گل رئال در بازی با گرانادا که با برد 0-3 رئال همراه بود را به ثمر رساند ولی این گلزنی ها را جشن نگرفت و در پایان بازی اعلام کرد که ناراحت است و سران باشگاه از ناراحتی او خبر دارند.

خدیرا که درجریان دیدار جمعه شب تیم ملی آلمان مقابل جزایر فارو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 رای 90 دقیقه بازی کرد، درباره این بازی به کیکر گفت:« اگر بگوئیم که از این برد راضی هستیم، خیلی خودپسندی است. و صحبت کردن در مورد رقابت های جام جهانی 2014 کار اشتباهی است. ما بازی های سرنوشت سازی را پیش روداریم و باید به تلاش بپردازیم تا از ناکامی در بازی های پیش رو جلوگیری کنیم.»

 

سامی خدیرا در رئال شرایط خوبی دارد. رئال دربازار تابستانی، لوکا مودریچ را به خدمت گرفته و البته خدیرا معتقد است که از حمایت مربی تیمش برخوردار است:« اگر مورینیو نظر خوبی نسبت به من نداشت، الان سومین حال حضورم در رئال را پشت سرنمی گذاشتم. می خواهم نشان دهم که بازیکنی هستم که می توانند رویم حساب باز کنند.»

او درمورد دلخوری رونالدو وابراز نظر و ناراحتی اش به صورت عمومی گفت:« شاید او می خواسته هواداران نیز در جریان باشند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:7 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید